Klantenservice: 010 - 450 61 13, info@sasbenelux.nl Bereikbaar tussen 08:30 en 17:00

Hoe winkel ik op de site?
U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Bent u klaar met bestellen, dan klikt u op ”Checkout”. Vervolgens kunt u de stappen volgen die op het scherm worden aangegeven.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
Wij streven ernaar om uw bestelling, indien voor 13.00 uur besteld, de volgende werkdag te leveren. ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog 2 tot 3 dagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar ”Contactgegevens” rechts bovenaan op deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU: houdt u er rekening mee dat er een kleine kans is op vertraging bij de douane. Wij hebben hier geen controle over.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u op ”Mijn Account” klikt, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar “Mijn Account”. Daar klikt u op “wachtwoord vergeten”. Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden.

Moet ik eerst inloggen?
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.

Waarvoor dient een eigen account?
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een beveiligde database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.